PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, January 26, 2012

Kisah Aci lagi .

Hahaha ! aku sendiri nak tergelak dengan title blog aku nie . Aci jugak die bantai . Aku rase , aku cite pasal aci lagi bagus dari aku citer hal dunia hiburan . politik and bla bla bla .


Oke oke , pendek kan cerita . dalam wad nie ade 3 orang aci . Wah kelas gitu ! Aku rasa macam berada kat obersea pun ade nie ( India ) . Ah sudah miza . dia nak mula dah merepek tu . ok stop !


Sorang aci india ni nampak otai . Tapi sayangnye dia meracau and gelak sorang-sorang . Ok fine . Yang ni mmg aku dah blacklist awal-awal . Memang aku takan pandang die . Sebab gaya die jeling tu , sangat . errrr . Entah !


Sebab kan aci otai ni la , akak aku gagah berjalan and keluar wad tadi . Akak aku punya la takut dengan jelingan dia tu . Lepas tu , tangan aci ni di ikat . tapi kuat jugak ! dia bukak . 


So aku kene berjaga-jaga la , takut dia main cak-cak dengan aku kat celah celah langsir nie . Akak aku siap cakap " kau tumbuk muke dia eja " Ok . sangat ganas la kau ne kak . Aku tak kejam . Tape , kene suntik kang diam la die .


Entah kenapa rasa macam salah wad . Tertanye jugak tadi , macam wad gila pun ade ( Kejamnye ayt kau ) . sokey la .


Ok , aci kedua nie , lagi kesian . Dia ni baru check in tadi ni . Tak reti cakap bahasa melayu . so aku pun speaking la thamil . Ah sudah . nak menipu je keje kau mase menaip nie . Tapi buat2 fhm je la , die nak pegi toilet gua tolong la sikit-sikit . Takut die tershuffle dalam toilet kang .


Aci ketiga ni pulak , adalah aci yang sama . Aci semalam . Dia ni pandai sikit dari aci kedua . Sebab dia tahu cakap bahasa melayu .  Aci ketiga nie , aku ta banyak tolong ape . Cuma tolong tutup kan ape yg patut di tutup lah . ( Pinta beliau ) . 


Aku tertanya , mana anak-anak beliau ? Atau mereke belum berkhawin ? atau sebaliknye . Malas nak tanye lebih . Takut banjir . Apa-apa pun aci aci nie makan kuat . berselera . Bagus ! Semoga cepat sembuh yer aci!




#Harap-harap aci aci nie hadiah kan aku maruku . kbye !

1 comment:

kaizen said...

nahh maruku tok awk... hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...