PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, May 3, 2011

Campur punye cerita ! haha .


Pukul 5 petang tadi aku baru bangun tido . setelah sekian lama menguap dalam kelas ;p akhirnye nikmat tido aku kecapi jua . haha !bak kate Mahali Jasuli awk tuh kuat tido . Die ta tau die lagi kuat tido ! da la kuat tido pastu kuat makan pulak tu . ahahaha ! nak marah ? marah la . hehe !

Okey , lepas tido je tadi gua mandi-mandi dan menunaikan kewajipan kite sebagai umat islam . and then aku mengadap lappy and "terserempak" plak pic fav aku . hehe . Pic baru ni . haha . nak eksyen kejap ! haha .

                                                                                   kreadit card to daniel . hahah !



QAISARA

Oke , perkenal'n ini qaisara . panggilan manje utk si comel ni ca'ah , suke hati aku je nak panggil ape . Rindu die . sangat sangat ! pic ni d ambil mase die kat  IJN aritu . die sakit jantung ;( tapi ceria kan die ? padahal baru bape hari ni kelua ICU , but aktif die bukan main . habis dengan aku aku die hentamnye . hehe . Rindu die !! wehhh ca'ah , untie nak main logo same-same ni . melompat-lompat bile si untie myza ni datang . eceece , "untie" geli aku ! eh dah mmg untie kot . takan akak lagi .datang la KL cepat . alhamdulillah die pun da kelua wad and now die kat sabah . weeee jauh betul ! mesti korang t'tanye2 kan die sape ? sape budak comel mcm aku ni . kan kan ? haha ! act die anak buah member je tapi aku da ngam dgn ca'ah ni !   lagi pun i luv kids . al maklum lah , kat umah ta penah ade adik kecik . paling kecik pun 19 tahun skg ni . takan da 19 tahun aku nak belai-belai manje ? haha . takan nak ajak main logo lagi ? umur dgn aku pun da lebih kurang je . 19 tahun and 22 tahun ? ta jauh mane la ;p ta la tue sangat pun ! hehe . oke la , semoge ca'ah cepat sembuh ;) always doa'n kesihatan ca'ah ni ! misssss you ca'aaaaah !!! Get well soon yer sayang .

p/s : heheh . ade 2 cerite dalam satu tajuk . lantak la . blog aku ! hehe

1 comment:

Izzul Amir said...

smoga caah cpt sembuh :D
cantik picture

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...