PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, May 10, 2011

Done !

Alhamdulillah . akhirnye kertas exam utk murid-murid setel . tinggal muke depan je belum type lagi . elek la , itu bole buat dalam mase 10 saat je ;p

Oke , alhamdulillah ! jiwe rage aku sangat tenang ;) tenang dan damai .thanks kepada-NYA . bukan ape , sejak kebelakangan ni , aku rungsing sikit . Entah ape aku rungsing ta tau la . Maybe keje kot . paper itu nk buat ini nak buat . but sokey . itu semua dah setel .

Serius , bile banyak keje aku paling ta suke dok mengadap je keje tu sampai ta tutup mate . not my style ! lagi banyak keje aku ade , lagi banyak aku bergerak . i mean kelua berfoya-foya . oh no ! bukan bukan . Mase saat-saat gentir ini la , aku sebuk menghadiri kenduri itu ini . Sukan sane sini ( badminton ) hehe . baru je start main balik . oke , dan paling penting . port yang ta bole lari dalam jiwe aku " Taman metropolitan " 

Tempat ni more den better dari shopping complex ! Bile kat sini , aku rase separuh " Tension" aku buang kat sini . haha . bile tengok bende luas , automatik otak aku pun jadi luas dan semakin meluas . sebab tu gua suka sastera * oke . tade kene mengene dengan sastera dalam hal ini . plssss jangan merapu ok .

                                  Oke macam biase . ade gambar untuk enteri kali ni . hehe . 
                          oke edit punye edit , aku rase jatuh cinta dengan tone die yg ni ;p hehe .


For da last : Nak pesan ni pada awak , if kite tension or berada dalam keadaan tertekan jangan mudah putus asa . ingat 1 perkara . tiada ujian , tiada kekuatan . Dengan ujian dan cabaran la yang akan membuat'n kite lebih kuat dalam melawan segala halangan . ingat ! jangan sesekali kite lupe pada yang MAHA ESA . kerana DIA lebih berhak dari segalanya .     *senyum selalu yer jike ade prob pun . sebab senyuman dapat membantu setiap masalah yang di hadapi ;)

p/s : Hari ni Malas nak merepek macam entri lame-lame tu . at da same time kene serius juge yer . * ade la sikit merepek tadi ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...