PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, October 26, 2011

Happy Depabali Sathiya kumar !

Gua ada kawan . Nama dia buncit ! Ok ok . aku main2 je lah . Sathyakumar ! ha , itu la nama beliau ;D

Dia lah kawan lelaki India yang aku sayang Sathiyakumar a/l sukumaran ;D aduhhh ! Jgn pengsan tiya ( Nama manja , macam nama gegirl ) Aku nak tanya kau ni . Depabali mandi minyak tak ? Maruku ada buat ka ? Kuah dhal sudah kasi didih ? itu ladu sudah makan ka ? Puiii ! buruk betul slank aku nie .

Dia sabahat india yang gua boleh share roti 70sen Sama-sama . Selalu belanje air seringgit dekat pantimor mase study kat U dulu . Selau juga tarik tudung . Selalu baling kertas bila aku tertidur masa Semua kelas . Selalu jugak panggil aku pendek . FINE . aku terima . 

Tiya ni selalu kene gossip dengan wanita melayu . Dia penah cakap wanita melayu buat die tertarik . Gila suka die dengan orang melayu . Selalu jugak la kau pakai baju melayu kan ;D ape pun selama 3 tahun kita kat U , aku ta pernah dengar kau cakap India ;D Ape2 pun aku nak bagi tau nie . Happy depaballi . Sambut lah perayaan kau dengan gembira walaupun dady kau sudah tiada , tapi kasi la amma kau happy . Ok cha . depabali vartkel !

 kau suke pakai baju melayu jugak kan tiya . serius kau macam bapak orang . ok bai




* kau penah cakap depabali ta seronok ( Aku ingat ) . Ok bai . HAHA !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...