Sunday, August 28, 2011

Surat untuk orang kampung dari kami sekeluarga di perantauan .

Kepada saudara mara yang berada di langkawi . Terutama pada nenek di kampung yg mungkin sangat merindui kami yang berada jauh di scotland ;D keh keh 


Kami memohon ampun dan maaf . kami menyusun sepuluh jari dan 10 kuku ! Jika ada tersalah cakap , tersalah tatabahasa mohon sangat di ampunkan . Tercurik duit syiling dalam toilet mase dulu-dulu kire halal la eh . Terputuskan seliper sape-sape pun kira cincai la . Terhutang duit tok 50sen beli icecream pun jangan nk ingat sangat la ;D . hehe ! 


Kepada saudara mara yang kini dah berada  di kampung tolong jangan tag ayat-ayat panas hati sangat . Kerana aku sangat meluat . bila aku meluat aku rase nak menangis . Kemeriahan raya kat langkawi memang awesome . Yesss aku akui . Tapi sebab nk backup diri yang berada  di perantauan ni , aku nak bagi tau hampa , aku kat sini raya dengan shah rukan . Amitha bacan , karisma kappor . Langkawi ade ? Eleeeh ! 


Kepada Cousin-cousin ku yang sangat mencintai diri ku , aku faham korang sangat rindu aku kan . Tidak mengapa . Kami akan pulang juga nnt ! kalau makan kuih tu ingat-ingat la kami yang jauh di scotland ni . Raya pertama kita berwebcam oke . Ala , mcm iklan kat TV tu ! 


Ucapan khas untuk Tok : Tok .. cek nak minta ampun dari hujung rambut hingga hujung kaki . Kot-kot cek ada terkasaq bahasa ka , Loyer buruk dengan tok ka , toksah la tok nak amik hati . Lagi satu tok jgn nak baling tongkat sakti tok tu merata-rata , kena cucu-cucu yg lain-lain mau lebam badan dieorg tok . kehehehe.  Cucu tok kat sini mendoa'n tok sihat sejahtera hendaknya . Moga allah memanjang umur tok . Kalau ade jodoh , boleh khawin lagi tok ! Tok , cek gurau je . hehe <---- comfirm kene aku lepas ni ! hehe . 




Terima kasih Malaysia ! Merdeka ! <----- mood merdeka punye la pendek ! 

1 comment:

syAzAnA said...

Selamat Hari Rayaaaa!


nak duit rayaaaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...