Monday, August 29, 2011

Jangan lupa yang tiada



Perasaan nak raya , memang membuak-buakan ? Rase bedebar macam ada orang nak masuk minang pun ada . haha ! Gamba dekat atas ni , upacara bermain bunga api . sekian lama wey ta main :( jakun sikit . Akibat main bunga api terlalu gumbira , suara aku jadi rockers tau . segan nk bercakap dengan orang ! habis la , pakwe-pakwe hensem beraya rumah aku nnti datang . ta semangat aku nk bercakap . haha !


Oke , di saaat kiteee sedang bergumbira , jangan lupa yang dah tiada . Abah ... selamat hari raya . ini tahun ke-2 tanpa abah . sokey abah , tunggu anakmu nie :) Setiap hari , wajah abah eja ta penah lupa . Kata-kata abah eja masih hafal satu persatu . suara abah , masih berbisik . Pandangan abah takala marah , masih eja nampak . Senyuman masih manis dalam ingatan saya bah . 


So selmat hari raya pada rakan-rakan !!!  ayat aku kat blog dah mule senget benget . bye .

2 comments:

♥ Dea ♥ said...

amboi..bez nyer men bunga api..slmt hari raya!!..:)

Anonymous said...

terbako tgn tu weh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...