Wednesday, August 24, 2011

Letter from Melbourne


Eleeeh miza . kau ni semua benda nak kecoh kan ? Orang dapat surat berguni-guni from Australia pun ta bising .

Bukan ape , cuma terharu sangat . ape isi kandungan surat tu banyak buat aku tergelak-gelak . tersengeh2 . rase mcm nk frame kan je . Biar orang datang raya kat rumah ni bace ;p .! Juz u and me noe da contents of da latter . shhh . keep secret ! Ta sempat nak uplod letter tu d sebabkan bluetooth ni pobie la pule .

Btw selamat berpuasa dan selamat hari raya maaf zahir dan batin . Jangan menangis di pagi raya yer Buji . U kalau menangis serius nampak ngeri  Kih kih ! Balik malaysia cepat . I want a new chain !!!

Nah la , lagu raya ni khas untuk orang ta balik malaysia tahun nie !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...