PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, June 6, 2011

Sedikit tempias luahan hati ~

Bila bercakap , aku takut semua orang bosan ..
Bila mengadu aku takut semua orang cakap " mengada ngada "
Aku cuba tanak jadi seperti tu .. aku cuba .. bukan kerana aku egois ..
Tetapi kerana aku mampu mengatasi .

Tapi , bila aku cuba dan terus cuba mengatasi ..
aku semakin kalah dengan diri sendiri ..
entah kenape semangat aku ta sama macam dulu ..
Lagi aku lari , makin dekat Ujian itu datang ..

Aku cuba berdiri seorang ..
Tapi hakikat , aku ta mampu ..
Kekuatan aku cuma pada MAK ..
Tapi ....... kenape kali ni aku  "lembik"? kenape ..

Aku cuba bernafas ...
Tapi pernafasan aku tersekat ..
Dan adakah kali ni aku akan tewas .. ?

For da last , mak gua sumber kekuatan gua ~

1 comment:

asyraff mohd said...

Tak pernah2 penulisan miza serius mcm ni .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...