Thursday, April 21, 2011

Takot ta takot sangat lah .

Ateee , salah aku ah ni ? hemmmmp ! ye lah salah aku la bro . ceitttt . ah , nape aku tetibe je ni ? nak tau nak tau ? hehe , mood bengang ni mase tenga drive . aku laju ? Jangan salah sangka !

 Aku bagi signal nak kelua , dan paling penting mmg aku berada d kawasan yang betul dan benar . Kau dengan lajunyeeeeeeee masuk simpang nak hentam kerete aku ? pastu buat muke macam nak kapak aku . Nak suruh aku berhenti . Muke nak carik Gaduh ! oh mentang-mentang aku perempuan . yelah , perempuan lembik la konon ? Tapi d sebab'n muke kau bengis , so aku cuak lah sikit  . aku lock pintu cepat-cepat . Terpaksa ah angkat tangan tanda " im sorry" . before kau hentam aku baik kau caw mija , caw ! eeeeee . seram la nokkk ! lain macam je mamat ni . mat pittt ape !

Perempuan bawak kerete memang kadang-kadang macam ayam sikit . Tapi kalau da salah diri sendiri janganlah  gune muke BENGIS , muke carik GADUH dengan perempuan . Lelaki ape ni ! ngeeeeee .

p/s : Lepas ni aku nak pasang siren polis kat kerete . MUKTAMAD ! hahaha .

3 comments:

asyraff mohd said...

FFFFUUUUUUUU !

Ahmad Afif said...

Woi hamiza, apahal ko ade kat sini jugak? kah kah.

NaEl said...

haha, igt kan nak gi cari gado ngn mamat tuu :p Nice entry!! Suka baca!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...