PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, February 17, 2011

Mari cuti

Hai ! ni nak cite ni . Hari ni aku MC . bangge ni !  mc tuh maksud die " Mari Cuti "  tau ? klu ta tau sile rujuk kamus. Aku ta sangke arini aku cuti . eeee ! mcm geli pulak aku ni mengade ta pegi keje . Bile badan da panas , kepala dah berat aku d saran'n pegi klinik . Ambil ubat dan MC . oh la , ni klu aku ta keje , ta de maknenye aku pegi klinik tau . lagi pun mak aku menyarankan " pegi klinik lah , jangan nak buat kepale degil . awak tuh dah sebulan ntah bape kali asyik demam je , tade usaha nk cari jalan pegi cari ubat ke vitamin ke " ehe , so sweeet la mak aku ni . die kate aku tade usahe ? uhhh . ape lagi ! dengan smgt aku pegi la klinik ~

Dan aku takan lupe la der tarikh hari ni . 17/2 . 4 ur infomation , diz is firt time der aku pegi klinik sendiri . tade sape teman yawh . haha ! mcm org bodo plak aku pegi sorang2 . tuh la , mak suh kawen kau ta nak kawin . BAHAHA . oke oke , ignore bab khwin . naik mual aku bau klinik dowh . bau die bau ubat ! act aku aku ta suke bau ubat . naik kembang  idung aku ni bau klinik . Macam harrrrrr .. !

So lepas-lepas balik tuh aku terbongkang la ~ berselubung setebal boleh la . sampai'n aku boleh tertendang kucing aku . meeeeoww meeeowww die bunyik . mase aku tengah selubung tuh , die naik atas katil . Maybe die kejut aku makan tengahari kot , ta pun die yg nk lunch ! so bile da demam ni perasaan nk marah tuh menebal je . so tanpe perasaan sedih atau sayu aku terkaki die . sb die dok bergesel kat kaki aku ni . amik kau ! die pun jatuh la ke bawah , lalu die beredar . T_T . sori kuning ! kakak ta sengaje . haha , jangan tergelak la eh , aku memang bahase'n diri aku dengan kucing "kakak" . 

Oke la , mc aku amik 1 hari je bai . nak cuti lame-lame buat ape . buat semak kat umah ~ klu dok umah masak , berkebun ke ape ke sedap jugak mate jiran-jiran aku pandang . hehehe !

P/S : makan ubat tau mija yg comel-comel ,  ahaha , ayat memang nak kene hempuk je nie . ! oke bye <3

2 comments:

Anonymous said...

mijah2x... mcm2x hal... ekekeke

Anonymous said...

hahaha....mak cik2...dok wat loklaq leh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...