PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, January 25, 2011

Tiada tajuk

Lately gua agak serabut . serabut banyak hal . pressure bout love ke mija ? sioot ! memang ta la . tade mase dengan bende-bende gini eh . love love bagai ni , boleh membuat'n aku lagi gila . so baik diam  . ade ade , tade sudah . ta dosa pun kan klu ta bercinta kan ? BAHAHAH !

Dan skg ni , kesihatan macam biasa la . tunggang terbalik . bosan ? yep . aku bosan dengan aktiviti harian . balik keje awal . so bosan wei . masalah ke kalau balik keje awal eh ? ta kot . aku je yang bangang sangat . bersyukur la mija . ini la nikmat . balik keje bole tido kan ? yep . memang la . but takan nk terus'n bende yg same sampai kau mati ? sampai kau kawin ? arrrgh ! stop . malas pikir . 

Family oke ke mija ? ermmm . bole la . alhamdulillah . so far so gud la . tade la  lagi mak baling parang kat kepale ke ape kan . just , a few days ago dapat berita yang kurang enak berkaitan family jugak . so aku ta heran ah . bende bole handle la . sape ta kenal keturunan anak cucu mahsuri ( perasan ). dan paling best tadi dapat berita lagi . DAMN ! ape ke hal kau ni masalah ? tade tempat lain kau nak pegi ? family aku jugak kau cari . ye , tau ! family aku kuat plak .

p/s : bosan gile ni , type sambil denga lagu yang si sani bagi . Banyak gile lagu ni ! brrrrr . layan ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...