Wednesday, January 12, 2011

Makbapaksekarang

" Hari ni dah masuk 3 hari anak saya ta datang sekola, CIKGU tade pun nak call tanye kenape , Jadi saya nak berhenti'n anak saya . CIKGU langsung buat ta tau je Kat anak saya " . 

Ini la perangai makbapak skg . hey kak ! bukan anak kau sorang kat sekola ni tau ? banyak lagi ! anak kau anak agung ? anak tan sri ? dah dah la manje'n anak .  Denga sangat cakap anak-anak yang masih ta kenal Taik dengan Nasi . Gua bukan tokey maxis nak call semate-mate pujuk anak kau pegi sekola . brrr ~ makbapak style ni pun ade eh ? selekeh gile .

p/s : Kecewe dengan mak bapak skg . Manje'n anak melampau2 sgt . Padahal anak kau aku tatang gile-gile ceeeeit !

5 comments:

Afendi Othman said...

ish2...terlalu manja tu..lain la anak pandai dan baik pekerti...tak datang orang cari..

s.r said...

ahha..

kerek tol mak bpk tuh.. meke hrp cikgu-cikgi je bg kasih syg.. uhh, budak2 ah paling pyh nak tackle.. mcm2 peel..

alaaa, suruh je kerani sekolah call.. jimat maxis.. xpun tkr exec 50.. =]

asyraff mohd said...

sabar je la mizan oi . :)

Mija said...

fendi : aha , tuh la . anak die pun slalu dtg'n maslah . haish . menganggu budak lain . biase la . mak bapak sentiase nk cari kesalahn cekgu .

aha , tuh ah , nex time budak ta datg seari cek call . haih ,da la keje blmbak2 .

acap : sagt bersabar ni . haisssh =)

Anonymous said...

itu mcm ka cikgu... ayo... bnyk syusha la ini zaman skg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...