PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, January 17, 2011

(^_^)

hep , da start sekola da ! sumpa ta puas cuti oke . balik keje tadi , teman akak gua ke clinic . Ttber plak sejak akhir2 ni minah ni asma  . so dari masa ke semasa die perlu menambah oksigen ! adeh la . kesian kau =( act aku tau kau takan bace blog ni . sb kau malas ! di sini aku nk bagi tau , aku kesian kat kau . adeh la ,  errrrk ! Bila kau lembik mcm sotong aku mule bosan . bosan tade geng bertekak ! cepat la oke balik . dah masuk ari ke 3 kau ta keje . Jadi aku rungsing la gile . aku ni ego sikit ! mane nak tnjuk perasaan amik berat . padahal dalam hati ni bapak risau kesumat ! erm .. ape lagi eh nak bagi tau ? ermmm . oke la i luv you kak amy woit ! ~ klu dia baca mmg malu besa aku ~ 

oke lagi , ari ni bday si adik laki . adik last ! adik manje tahap gelabah . errrm , da genap la 19 tahun tuh . ermmm ermmm  ta dapat celerbte bday budak seko ni atas faktor berada d lua negeri . eleh , negeri je pun . bukan planet marikh pun . tapi tapi tapi , nk bagi tau la , aku sayang kau dik . BAHAHAHHA ! Jangan bace sudah ! mpus aku nk tutup perasaan malu ni =p

p/s : Aku harap kau b2 ta bace . sb korang b2 malas bace =p

1 comment:

Tak menjadi said...

diaorang dah baca dah pun.
seram tak? keh keh keh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...