PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saturday, January 8, 2011

Aku ta percaya obat !

Pagi ini , aku nk berhujah skit ! sikit ke ? Lantak ah ! oke , kau percaye obat ? ala ubat la ! ubat ape-ape je la . Bagi aku , Ubat ni hanye pada nama ! d mane org kenal , ubat itu sejenis pil yang boleh mengurang'n kesakitan . oke , pagi ni da masuk 3 biji solube aku telan ! tade kesan . BAHAHA ! gelabah , yg kau telan 3 biji sape suruh . kau hengat dalam bape saat bole oke ? tapi siyes la . ubat ubat ni gua ta caye ! telan solube pun sbb aku da betul2 ta selesa dgn idung aku nie . da la aku ada misi untk ari ni . takan dgn selsema aku nk terus'n agenda ni ? eh kene ! terus kan ! 

Oke , lagi pun aku sangat tidak gemar'n obat obat ni ! siyes . Bagi aku ubat ibarat gule gule ! Ok , if aku ta sehat pun aku ta kan amik obat ! brrrrr . if aku amik obat pun belum tentu baiknye dalam mase 1 hari . 2 3 ari jugak . sama seperti aku ta makan obat . weh mija ! obat tuh kan bagi vitamin kat kau .  LALALALAAL ! Sambil buat muke toye , ade aku kesah with obat obat ni ? Saje je nak emo pasal ubat d pagi hari !


OBAT-OBAT PENIPU ! BUSUK ! BURUK 
Ni kalau dr ROZMEY bace ni , marah nie =p ( ape kene mgne ng die )

1 comment:

Un Phat Lee said...

lu makan je nasi.insyaAllah kenyang nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...