PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, December 1, 2010

Pemikiran Rosak !

Oke . malas nk lengah2'n mase , mari kite bersiaran terus . eceh , mcm tga on air lak ! oke , kembalinye aku d blog arini nak bincang'n masalah otak kau . perlu ke dengki - dengki ? sb ape aku timbul'n isu ini ? begini la . pic pic d fb aku sume hak milik aku kan . so aku boleh delate , uplod bile2 mase aku suke . aku ta faham dgn sorang "gurl" ni . dengan bekal'n keberanian yg ada secupak , ada hati nak bahan/maki aku melalui inbox ! y inbox ma ?

boleh die kate " kau ingat kau cantik ? pic suma nak hot hot . bajet comel . bajet semua JANTAN, tergila-gila kat kau . muke mengada-ngada je lebih " oke , ni ayt die kasik tadi.  do i care ?  ntah ape yg hot aku ta tau la kan . mate die juling mungkin ! cantik ? no komen la .  ! haha . aku ta faham dgn budak lembs mcm kau ni . haisssh . ape aku kesah , mungkin bf kau ada komen pic aku kot . tuh yg kau hangin ? kan ? bodo bai ! jgn jadi sempit otak bole ? muke je cantik , tp kecantikan dalaman kau agak sampah sikit .

then aku balas " terima kasih atas kata-kata yang memberi pahala kepada aku, kate la lagi . dan lagi satu kok yer pun kau jeles  ng aku , cakap face to face la . ta perlu berinbox inbox bagai ni .klu face to face bukan main diam kau kan . nk bukak mulut pun mcm ada mas . dan lagi 1 , aku kenal sape kau walaupun pic kau ni muke cartoon . haha , kita akan bersua juga nanti , dun wori suda la oke "


kesudahannya , kau ta reply balik meseg d inbox . siap kau block aku pulak . takut ? klu takut bermain ombak , jangan berumah d tepi pantai . haha ! lawak pun ada kan . haisssh . tapi kebetulan pulak , aku kenal dia . penah lepak reramai aritu . kau kan memang bukak pekung d dada sendiri . kan , naya ! mmg lepas ni , kau cuba lari jauh jauh dari terserempak aku kan ? sudah la pmpuan . aku bukan seorang perempuan yang suka besar2'n hal sampah sampah ni . klu jumpe aku tegur la yer . haha !

p/s : jgn nk men tembak je lain kali , silap ari bulan kau yg kne tembak ! haha .

4 comments:

ikankecil said...

hahahahaha...soh die tego aku..meh aku skolahkan die smpai die x nk tunjuk muke kt masyarakat...bahahahaha...skuad gempur aku ade....abaikan jew manusia mcm ni myza...kalau nk men mulut main jew.....tgk sp nangis....

Mija said...

aha , bukan men kau emosi yer . ahah . tape la . lawan mulut pun buat tambah dose den . bek pokak'n telinge . aku sindir halus je kot . takut ayt aku , siap block lagi . ahah . lawakingkong kan . haha

asyraff mohd said...

klu takut bermain ombak , jangan berumah d tepi pantai <---- wahhh , ayat pendekar tuu . hehe .

Mija said...

Hak hak , salah ke den cakp acap . ni la LAKSAmana hang tuah ! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...