Friday, November 12, 2010

Mak =(

Aku sedikit terharu yer dengan mak !
mak ! saya sakit mak yg ade depan mate !
mak bangun pagi , mak buat bubur untuk saya !
mak ta mengeluh sedikit pun !

saya rase saya nak menangis ! boleh ta ? okey saya da menangis !
saya rasa lege lah mak !
saya harap saya dapat jadi orang sekuat mak !
saya tahu , saya comel sikit dari mak !
tp kan mak , ramai kate muke kite same !
anak mak kan ! sy bangge la mak !

mak ! saya rasa saya derhaka dgn mak !
saya mohon maaf !
saya meninggi'n suara masa saya sakit hari tu !
saya derhaka kan mak ?
mak boleh ambik parang ! tetak je kepale sy !

saya dah tebus kesalahan saya !
tapi kan mak ! saya rase bersalah sgt !
kalau bunuh diri itu tidak berdosa ,
saya rasa , saya org pertama lakukan !
sebab saya rasa lebih baik mati dari terus jadi,
Anak derhaka ! betul ta mak ?

Mak  ! saya janji mak ! saya akan jaga mak !
selagi saya bernafas , saya akan cuba jadi anak
sebaik mungkin ! selagi saya sihat , saya akan cuba
buat mak gembira ! saya janji mak !!!


p/s : walaupn saya sudah tebus kesalahan , tetapi perasaan bersalah masih menghantui saya . saya mahu cium bau syurga . bukan neraka =( selagi saya bernafas saya akan cuba menghibur mak saya . anda juga ya =)

2 comments:

OhPutt3 said...

yyunk miza , takmau sedeyh2 k . ape yg penting kejayaan awk dpt buat mak awk bhagia . :) mak sntiase memaafkan anaknye kn . lg2 anak dea yg comel nie .

aku c Myza said...

hahah ! nakal yer mira !
meh cini nk baling ng serbuk kari =p

bukan ape . cm sbe salah je . walaupn mak da maaf'n ... tp perasaan ni lebey2 lak .hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...