PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 17, 2012

Selamat

Assalamualaikum !

Hah ada pun batang hidung kau . Heheh , sorry . Lately gua ta rasa nak update apa apa . Apatah lagi nak merepek . Paswd Blog pun gua lupe . Gua lebih teruk dari nenek gua yang sedang nyanyuk kat kampung tu .

Dekat sini aku nak cakap Tahniah dekat kawan sebaik sebulu sekaki sekera selembab aku . Sebenarnya aku nak wish dekat sorang je , memandangkan aku ni bajet bajet busy . Bajet bajet artis . aku nak wish sekali gus utk member aku yang selamat jadi Bini orang & Laki orang . Ada 2 orang . Jeng jeng jeng . Bunyik gitar . * Gitar eh bunyik macam tu ? 


Tu dia aih ! saja je muke aku nak selit selit sikit . muaaahahah . * pengapit ok . Mcm snow white ! haha




Okey ini dia . Alim & shekin ;D phewiiit mcm mawi ah kau nie lim . haha 


Act ni je la kot . Banyak lagi , tapi aku malas . yang mana dekat and aku hadir je la aku post eh . heheh ..

Bye ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...