PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, December 26, 2012

Hari Rabu Yang Suck

Pertama , Hari ini hari rabu . Yang begitu ketara suck nye . Kalau boleh aku nak share benda yang suck dekat office dekat Buletin Utama Tv3 atau Kiah propa boleh datang terus office aku buat liputan . Client tayah cakap lah , banyak dia macam chiken pop . 

Kedua yang suck nye . Gua hampir nak langgar anak orang . Yer anak orang . Fuhhh Berderau peluh kewanitaan . Terus aku turun kereta , aku tumbuk budak tu . Berdarah hidung . Pastu aku blah . Kalau aku langgar mak ayam ( Anak didik lorong chowkit ) ke apa ke , aku tak kesah sangat . Baik mati terus . 


P/S : Siapa baca part aku tumbuk anak orang tu , korang angguk percaya je la . blah dulu . 



1 comment:

Anonymous said...

Sabar byk2 K :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...