Sunday, July 8, 2012

Lari jauhkan diri !

Baru baru ni aku membawa diri ke negeri orang . Terengganu adalah destinasi ku # gila menyampah dengan ayat aku ni . Mem B'M sungguh . tayah nak skema sangat . Selepas penat lelah aku berkerja and ada duit poket sendiri , aku boleh terbang jauh . ke mana aja aku nak pergi . Izinkan aku pergi lagi kat sini . kali ni nak pegi pulau perhentian pulak . Boleh macam tu ? tapi nak mintak korang belanja . keh keh keh ! lepas ni ada lagi boleh pulak aku pegi mekah ke . itu destinasi aku . Tak heran la aku dekat korea / jepun / australia tu semua . ngeh ngeh ! 




Ini aku panggil kopok lekor ;D agak jakun la sb ta penah makan dekat terengganu punye . KAH KAH 


Tuhan tolong lembut kan hati aku ~ Gila jiwang pondan aku dekat tepi pantai nie ! menyampah .

Percutian ini bersama sakura putih / Fatiha . gambar die tade ! die cakap die tanak market . phuiiii .


SEKIAN SAHAJA CERITA USANG YANG PENDEK !
GUD BYE ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...