PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 12, 2011

Ombak Rindu Buat Aku Mengantuk Sampai Masuk ICU .

 Ahhh . dah start mengada dah ! Orang update pasal ombak rindu , kau pun sibuk jugak . Ni kes kau da tak ada keje la kan ? Itu yg masa kau free sangat mengadap blog nie kan <--- Berbisik untuk diri sendiri . 


Cover ombak rindu

Ok aku tengok citer ni kat MBO , da new Mbo Cineplax is located at da nation's first eco-friendly Mall , space u8 , shah alam ( setengah jam dari selayang ke  sini ) well tempat baru kan , so aku sanggup pergi jauh sebab 2 perkara . pertama sekali sebab parking free and kedua kat sini ta ramai orang lagi . kau nak beli tiket wayang lagi 5 saat movie nak start pun tade hal la bro . Aku sanggup pergi kat sini daripada aku pergi dekat Klcc , Mid valley , Ou or the curve . Walhal tempat-tempat puaka ni lagi dekat dari rumah aku . Aku memang suka membazir tang duit minyak . haha ! Seperti kita sedia maklum kan , aku act ta suke pergi tempat serabut . Lepas ni aku comfirm Mbo ni sesak dengan anak-anak muda . Lepas ni jangan harap aku nak datang sini lagi , comfirm lepas ni orang dah ramai tau kewujudan tempat ni . Perghh , ayat nak tamak kau nie ! Kalau wayang kat hutan Amazon sekali pun , aku sanggup pergi la daripada aku mengadap orang sesak-sesak ni . Pui la kau ni miza . Cerita nak propa je keje malam-malam nie .

Ok , Berapa Bintang aku nak kasi kat cerita nie ? Ok dari 5 bintang aku boleh bagi 2 bintang je kot . But why Miza ? Kau gila ! cerita ni bapak best ah . Kau boleh kasik 2 bintang ? Ape ke kau ni dah buta seni agaknye . Ye memang ! Sebab cerita ni gagal mengalirkan Air mata gadis aku nie . Aku tunggu jugak part mane yang boleh aku nangis sampai boleh sesak nafas , Atau paling koman pun air mata aku jatuh setitik dua . Kenapa aku tak nangis nie ? Perasaan kau dah mati eh miza ? Salah salah ! sebab pertama aku ta menangis mungkin sebab  cerita ni ta mampu buat aku menangis . Eh eh , sama je la pun . Entah . hem , not bad la cerita ni . Ade part sedih jugak , cop sedih pun aku ta menangis ok . Ade jugak kisah-kisah atas tilam . Entah kenapa aku macam geli , aku pejam kan mata . Gile ta sanggup aku tengok ! Sape yang datang dengan couple tu suke lettew . keh keh . lagi pun aku memang suka tengok wayang dgn kawan-kawan . lebih best and tayah kau nak control ayu .

#Jahanam la kau masuk wayang tengok cerita macam nie <--- ini ayat mak aku , so aku nak kasi 10 bintang dekat mak aku .

2 comments:

asyraff mohd said...

Tak menangis konon .
J I W A N G P U I !

ザ-sylver- S said...

eleh ustazah Izzah ni,dah yang try die tu Aaron Aziz , mmg gigih la dia mintak kawin senyap2, tp jnji tk mintak itu ini,.. ce yang jd Harris tu Osman Kering..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...