Saturday, July 2, 2011

Bila aku tercabar .

Enteri kali ni mungkin berbau hangit sikit . Gua ta suke enteri hangit2 ni . Sebab bajet gua ni macam gengster lah kan . Act hati aku ni penuh satu perasaan Yang paling nipis .

Diam . Selama ni aku diam . Biar lah perkataan itu menyakit'n hati , Aku tetap diam . Tetap !

Aku bukan orang bodoh yang nak melawan . BUKAN ! dan memang bukan SIFAT aku .

TAPI Kalau Gua dah sakit'n hati orang ini bermakne hati gua dah betul betul SAKIT .

Kenapa perlu aku jage perasaan orang , sedang kan hati aku macam sampah korang buat ? Aku penat . korang faham ta ? pernah faham ? ta kan ? dan SAMPAI BILA-BILA TA KAN FAHAM !

BERKORBAN ! pernah nampak aku berkorban ? pernah ? Atau Buat buat ta nampak  ? Atau nak tunggu aku sembelih diri sendiri and di jadikan hidangan atas meja . Mungkin macam tu ?

AKU PANTANG PENGHINAAN !

Aku akan diam ,bila marah ~  tapi bila aku tercabar jangan tanye kenape kau ni macam ni ? jangan tanye !

4 comments:

smisa said...

Chill la myza...xdak apa yg lbih baik dari bersabar..

eykin murnie said...

sabar ye..bnyk dugaan dalam dunia nie..dikianati kawan ke?

s.r said...

lepaskan.. kebiasaan bila sudah melepas kite akan rasa lega..

=]

Capik said...

wow..kemarahan memuncak...lepas dan jangan dipendam..kalau dipendam makan hati jua..kta merana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...