Tuesday, June 21, 2011

Sekali lagi !

Tepat jam 2.15 pagi ! terjage dari tido , dan aku rase'n bilik aku sedang berputar mengikut paksinyeeee . Gua bangun dan memandang sekeliling bilik , adakah ini mimpi ? tidak ! Ta syak lagi kepale gua sedang berpusing dan menggigil .

Gua sangka'n gua lapar . mungkin perut kosong ~ Jadi aku ke dapur pada jam 2.22 pagi . perrrrgh ! bukan main aku ingat waktunyeee . Gua nampak roti . Oke , gua makan . Belum sempat roti  sampaii ke tekak Gua dah muntah kan .

Gua cuba lagi ~ namun tidak berjaya . Yang berjaya , gua kelua kan ape yg ada dalam perut  ni . muntah lagi! dah macam orang mengandung . TAPI TIDAK ! gua belum ke arah itu eh ~

 oke . act gua gagah'n juga ke sekolah hari ni , demi anak murid kan . Nanti dieorg byk ketinggalan . yang rugi dieorang . bukan cikgunyeee . Macam biase , gua gagah'n utk kelihatan ceria . nampak anggun . ecewah .

Dan lagi sekali , terasa nak pitam ! tapi gua cool . gua tahan , tarik nafas . OK berjaya ! Gua malas nak cakap " hari ni tidak sihat " . Gua tanak orang simpati sangat .

Tamat sesi persekolahan gua terus ke klinik kerajaan yang di temani oleh member gua Fateha . Kau bagus seh  sanggup teman .

Pemeriksaan mengesahkan " Tekanan Darah gua rendah GILA "  . weih doktor . Baru je minggu lepas gua pegi Check . Tekanan darah memang rendah . Takan ta elok lagi ? Hakikatnyee gua kene terima . 

3 4 hari kalau ta oke , gua kene check darah pulak . penat lah ~  penat tau . penat ! so segala makanan yang d makan tenga ari tadi , semua kelua balik . ini satu pembaziran ~ penat tau , penat ! brrrrrr

3 comments:

Nur Arina said...

sian ko kan..mkn je muntah..jgn kene anoreksia udah ler..
ape pun smoge cepat sembuh...

Farhana Jafri said...

adoi.. klau cmtu bile nk lega.. try la minum air barli.. sian perut.. get well soon siz! ^^

jemput singgah ANASAURUS :)

Izzul Amir said...

alaa kesiannyer banyak rehat k ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...