Thursday, March 3, 2011

Ape kejadah !

Aku Anti perkataan ni " Hidup hanya sekali , so kita enjoy " .

Enjoy ape kejadah kalau umur dah nak masuk 30 .
Tuh , tikar sembahyang tuh ? dah naik anai-anai .
Telekung tuh dah jadi warna kuning , penuh taik lalat .
Songkok pun dah naik berkulat .

Enjoy ape kejadah nye .
Tuh surah yassin , dah naik koyak rabak .
Nak kate bace , tak jugak !
Ntah kenal alif ba ta ke tidak .

Enjoy ape kejadah nye .
Hidup glamer dengan botol arak .
Sekali teguk , sekali maksiat .
Macam biasa la , anak sudah tentu kau dapat .

Enjoy ape kejadah nye .
Kalau hidup penuh hutang .
Along , angah habis semua kau pinjam .
Duit haram jugak , kau bangga kan .

Ta payah la nak gune ayat ni KALAU semua benda ni kau buat .

p/s : ade sape-sape bengang dengan entri kali ni ? kalau ade , ape salahnye terase . oke bye .

4 comments:

nahri said...

gud!

faraa reen said...

betul2 . faraa sokong sangat :)

Xacrafizer said...

actually,aku pantang gak dgr hidup hanya sekali motto.kalau hidup hanya sekali utk beribadah takpe la jugak,ini hidup hanya sekali utk enjoy..ajhir zaman,oh akhir zaman.

Mija said...

nahri : =)
fara : kan kan !
yasar : tau tape . hidup bermoto tapi leke apekejadahnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...