Thursday, February 3, 2011

Pergolakan di mesir , islam sedang bangkit ( Tanda Qiamat )

Assalamualaikum .
Rate-rate kite da tau skg Mesir sedang bergolak'n ? Berite rusuhan yg berlaku menggemparkan dunia t'masuk  kepada sekutu kuat kuffar Amerikan and Israel laknatullah . Rusuhan yang bermula di Tunesia hingga memaksakan Perdana Menterinya meletakkan jawatan sekaligus membubarkan parlimen yang dikuasainya selama ini . Dan paling menyedihkan banyak benda yg da jahanam , harta benda dan NYAWA . 

HARI INI ,  Rakyat Mesir da  bangkit menentang kezaliman kerajaan Mesir yang ada . d sebabkan kesedaran yang tinggi dengan campuran nafas semangat yang berkobar-kobar akibat tiupan semangat rakyat Tunesia bangkit menggulingkan kerajaannye . Rakyat yang sekarang ni semakin sedar tentang kezaliman yang dilakukan oleh pemerintah . Dengan semangat yang sedikit itulah rakyat bangun membuat demonstrasi untuk meminta agar kerajaan Mesir yang ada turun . Rakyat Mesir mahukan satu transformasi besar-besaran untuk melihat kemuliaan Islam itu terpancar dari negeri meraka bertepatan dengan wujudnya sebuah universiti yang melahirkan ulama'- ulama' Islam yang hebat di serata dunia .

Kalau kite tengok ke setiap genap dari tanda-tanda hampirnya kiamat ialah apabila berlaku banjir di seluruh dunia . Dan petanda itu sudah jelas kelihatan kan kan ? so fikirkan la wahai manusia . jangan asyik cakap pasal sains itu ini . guna ayat saintis dan semua tu . rajin-rajin rujuk al-quran wei . Kemudian Islam akan gemilang untuk menentang Yahudi laknatullah . Dan ianya dalam proses untuk membangunkan negara Islam yang berani untuk melahirkan pejuang-pejuang Islam bagi menentang Yahudi . Dan kebangkitan itu tengah bermula hari ini. dah  pasti Yahudi atau Israel semakin takut dengan kebangkitan ummat Islam yang sedang menggulingkan beberapa sekutunya di Asia Barat sekarang ini . Selepas ini kerajaan Jordan plak akan membubarkan parlimennya kerana atas dasar pemintaan dari rakyat negera mereka . Kita akan dapat saksi kebangkitan ummat Islam semakin hari semakin bertambah untuk menghimpitkan kerajaan kafir di bawah naungan Israel dan Amerika .

Dan pagi ini aku menitis'n air mata . ya allah , qiamat semakin hampir . Dan aku perlu perlu  perlu perlu perlu menambah'n ilmu akhirat .ayuh ! sama-sama kite jadi penyokong islam . sudah2 la kite leke dengan duniawi ini . wake up ! entri ini hanya sekadar nak share dengan anda semua . Bukannye ape , sudah muak aku bace entri cinta , artis dan gosip . Dan ramai jugak , penganut agama kristian skg dah mula percaya islam dan ramai yang sudah memeluk agama islam ini . Masih belum terlambat utk kite semua bertaubat selagi pintu taubat masih terbuka .

p/s : aku akan sentiase mengikuti perkembgn ini . berdoa rakyat malaysia d sane dalam keadaan selamat dan selamat tiba di tanah air .

5 comments:

s.r said...

like this post...

question:
di mana nak cari ilmu akhirat? ilmu akhirat tu macamana?

=]

Anonymous said...

ye betul..ayuh,sokongi Islam..berjuang selagi mampu...jgn biar Islam kalah..jgn biar umat Islam rebah..dan jgn biar diri kita terus lemah...ayuh,lajukan langkah..majukan dakwah..Allahuakbar..salam ukhwah..

Mija said...

ilmu akhirat kite kne la byk2 mengaji , smbahyang . dan laku'n yg allah swt perintahkan. jauhi ape yang allah swt benci. ilmu akhirt d mane2 kite boleh mencari . kaji lah dan dalami ilmu agama islam yg sbnar2.. ( siapa la saye jike nk berkate tntang ini)


ayuh !

s.r said...

brilliant..

yg Allah perintahkan xbyk pun kan.. tp org lebih suka buat yg dilarang.

=]

p/s: smlm gi Jusco.. xjumpe pun ~hihii~

naim said...

islam sedang bangkit.. tp kite kene alert dgn kebangkitan puak syi'ah yg semakin memudaratkan sekarang ni.. kite sbg ahli sunnah wal-jamaah. kne pertahankan aqidah kite.. insyaALLAH, kite cube jage same2.. ALLAH MAHA MENGETAHUI lagi MAHA MENGASIHANI..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...