PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, December 26, 2010

Bila malam .

Bila malam menjelma , aku akan bertukar jadi vampire , like da movie let me in . oke , itu citer gebang je tuh . Jangan nk percaye sgt la kan . Elok je aku letak kepale d bantal , tetibe aku rase sakit gile tang perut ! itu tandanye Gastrik aku menyerang . Ah , sudah lah ! aku da makan la . Banyak pun banyak . kurang pun ta kurang ! aih . tekanan den ! So aku menoleh padangan ke kiri . eh , akak aku ta tido lagi ? Aku pun tegur die " wei , asal ta tido lagi ? " Then die bersuara " Gajah , aku lapa " oke . itu mmg panggilan die pada aku bile die nak mengade-ngade . HAHAHAHA ! aku tergelak besar . kau lapa ke ? same lah wei ! perut aku sakit nie . Nasi ade lagi ta kau agak-agak ? Lalu akak aku bersuara , aku ada masak tadi . Aku ingat besok nak buat nasi goreng ! Tapi da lapa ni , jom lah makan . 

Dengan gelojoh aku sarung seliper d kaki ! jum jum . lapa ni . kang pengsan time tido kang . hahah ! Lalu berjalan lah dua beradik ke dapo . dengan pantas aku menekan suis lampu . Dengan cepat aku amik pinggan , den jenguk dalam periuk ade lagi ta balance lauk . oh yeh ! ade ade . cukup la ni utk 2 org . kau bukan makan byk pun ! elok elok tgah makan , aku rase dahage ! aku jenguk dalam peti ais . eh eh ! ade nescafe . kau nak ke amy ? kakak aku ni laju je kepale die . laju je die angguk tande die nak ! so lepas makan , mate jadi berat ! so masuk la ke dalam bilik semula dgn wajah kekenyangan . Then aku capai sebotol minyak gamat utk melegakan rase sakit gastrik ! ah bukan mujarab pun . Tapi nk cukup syarat bedal je la minyak yg ade .

eh eh , mate segar gile ! mate akak aku dah bulat bulat . aku lagi la . rase nak on lappy nak ngdap movie . tapi si kakak ni bersuare , wei eja , jom sembang sembang . macam macam jugak kami bebel'n sampai pukul 4 pagi ! huh . lame gile . si kakak pun ttber bersuara " ni sume salah kau , klu aku ta minum nescafe aku dah boleh tido , dah lah besok aku keje . dah la tido . jgn ajak aku sembang dah " . eh eh akak aku nie !! ni yg aku nk hangin . ta pasal2 kne sound . aku pun bersuare " kau yg ajak aku smbang , kau nk salah'n aku . lepas ni kau lapa kau pegi makan sorang2 kat dapo . jgn ajak aku dah " HAHAH . bodo la dua beradik ni . Hal ni nak bising . aku tarik selimut terus tido ~ !

P/S : bila lapor, baik ta sudah ! Haish .. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...