PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, August 17, 2012

Abang Track Bottom

Siapa kenal ? Ta pasal pasal pakcik kuat gelak nie fames . Rasa nak minta bergambar bersama je . Boleh gantung gambar besar besar dalam rumah . Hahah . idola semasa dah hai pakcik oi .



Dari awal aku dengar Panggilan hangit dia , memang sakit perut . Nak luruh gigi aku ni menahan gelak . Aku rasa ni la panggilan hangit yang betul betul cool . Aku ta tau la baper banyak ulangan dah aku dengar . Lepas nie wajah aku kelihatan muda berseri seri sebab gelak . Punca utama pakcik track bottom . Bahahaha .

siapa yang terlepas dengar panggilan hangit nie , korang boleh dengar dekat sini ! http://www.youtube.com/watch?v=pIpQ0R0tbp8



Best regards ,
Nurhamiza 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...