Tuesday, November 29, 2011

Mata Dan Hati .


Nampak ni . aku tengah pandang dengan kejujuran nie . AHAHA !


Kadang-kadang orang cakap nak lihat seseorang itu jujur , lihat lah matanya . i mean jujur dari segi die bercerita . Kalau die cerita mata pandang tempat lain . atas bawah kiri kanan dat's mean ape yang di citer tu korang dengar je la eh . percaya jangan ;D keh keh keh . tapi apa apa pun hati ada la mata yang sebenar :) dia ta mampu menipu . Like orang yang cacat penglihatan . hati dia terang . dia mampu melintas jalan dengan baik . Bukan macam kita yang sempurna , lintas jalan pun boleh jatuh longkang . Ok fine la . lalala . out out ! 



Gambar hiasan from Faisal # ta jual mana-mana ok ini mata ! haha !

1 comment:

♛ Dea Arematt ♛ said...

tp sy jenis cakap xdpt pandang lama2.. hehe.. segan + pemalu.. ntah.. nape..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...