PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, October 10, 2011

Bf koma .

Sejak bf gua koma ni , hidup bagaikan katak lupa kan kacang . Ok malas la aku nak buat suspen ke ape , dia adelah lappy . Lappy ni bagi aku die lebih penting dari bf , gua bole hidup tanpa bf tapi gua ta bole hidup tanpa lappy , Lappy bukan je untuk kita bersembang dgn rakan2 , tapi paling tragis apabila segala organ dalam lappy tu semua penting , Rph , paper exam , segala borang itu ini . Dan paling penting koleksi gambar la kan . Macam mana kalau semua organ dalam tu ta bole di selamat kan ? macam mana aku nak tunjuk dekat anak anak aku nanti gambar mase muda-muda , gambar masa zaman unibersiti .  haha ! Jauh sgt pemikiran kau nie sengal . Kan ke bagus dari dulu kau sumbat dalam external je semua benda-benda tu . #Mistake !


Hah ! Jgn sampai aku cari bf baru eh ! BRRRRR . Nasib gua sayang kau , gua setia dengan kau . kau sakit-sakit dulu pun aku still bersama kau . sejak kau koma ni , hidup aku susah . Aku ta serabut pasal on9 ke ape . sebab aku bole on9 pakai Hp . teknologi dah canggih . Susah aku nak siapkan kerja . Takan gua nak pergi CC ? Membazir mase , dan paling penting membazir duit gua semata-mata buat kerja . Asap rokok dah comfirm berkepul dalam cc tu .


Agak-agak kalau aku claim insurans boleh dapat ta  . Kasi angkut lappy vio satu ! hah ! sadisss ! Ini la cerita gua !

3 comments:

Capik said...

OHh....sama laa...bleh idup tanpa gf..tp jangan tanpa pc dan internet....leh koma...X_X

Anonymous said...

dier tido mati tuuu.. hempuk hempuk dier skitt.. br dier tejaga.. hihihi

NADIA RAJAMI said...

hihi..smala kita... rasa nk nanges kalo lappy rosak..suma benda/nota/esaiment kt dlm ni kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...