PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, March 10, 2011

Cuti sekolah mai lagi la !

Hei , Apo kobar ? tayah nak kobar sangat la kan . okey , selagi aku masih bernafas aku update la blog ni . btw , saje nk update . sb aku tau after diz aku tade mase nk mgadap blog ni . so nk cite sikit la kan plan cuti sekola selama 9 hari Start sabtu ni ;p anda yg masih study di UPM,UKM,US ( universiti selangor ) and ape jenis U la , korang akan ade kelas seperti biase okey  . BAHAHA !

So besok hari JUMAAT , d mane kaum lelaki ke masjid la yer . hah , besok after keje aku and the geng berpakat akan serbu rumah Nurul Ashykin Kat sungai besar . my bestie gak nie . die akan melangsungkan majlis perkhwinan pada Ahad ni . Tapi tapi tapi , aku boleh stay kat umah die sampai hari sabtu je . tape la , at list aku tengok die akad nikah hari sabtu tu pun da cukup bermakne ;( sedey wei ! sorang sorang dah menikah . eh mija ! kau nak sedih pehal ? die mendirikan masjid kot . Gembira plzzz ! haha . oke oke . aku gembira ! act aku excited nak tengok die pakai inai . Selamat pengatin baru ekin . i hope kau and bakal suami kau gembira dalam menjalankan kehidupan sebagai suami isteri yg sah . sah sah sah ! 

okey , hari ahad nye aku plak menikah ! dat'z y ta bole stay uma ekin lame2 . hahah , no no no ! acah je la . haha . ahad tuh , aku and family akn fly ke L.A .. tayah nk L.A sangat la kan . langkawi da lah . ahah . so aku akan berada di langkawi sampai jumaat . jumaat petang balik KL balik la kan . bajet nk stay sampai sabtu . memandangkan tiket flight dah habis utk ari sabtu , tpkse la balik jumaat . hampeh sungguh ! tau la cuti sekola kan . tape la , janji boleh balik jumpe nenek and kturunan-kturunan mahsuri . bajet la kau mija ! okey la bye bye . i miss you ;p

3 comments:

asyraff mohd said...

Selamat bercuti ! :)

Anonymous said...

cuti jaa..
xajk org pun

vairus.....

Mija said...

terima kasih acap ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...